Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan

Hati tengah sayu sebenarnya
Kenapa?
Sebab Kak Dayah dah balik Kedah
Hurmmmm sedihnya
Tapi adatlah pertemuan bernoktahkan perpisahan
tapi itu bukan bererti putusnya persahabatan
hanya jarak yang memisahkan kami
tapi dekat tetap dihati
kenangan bersama takkan luput ditelan jarak
cewahhhhh..
bila aku bermadah, habis keluar semua sastera
tapi hati tetap sedih
lepas ni dah tade geng giler-giler
dah tade geng nak kecoh kecoh
dah tade geng aci langgar je
dah tade geng yang slamber
sedih woiiii!
aku kenal Kak Dayah pun bukannya lama sangat
tapi tulah, maybe sebab sikap dia yang giler-giler
tu buat aku selesa berkawan dengan dia
sebenarnya dia tu kakak senior aku
tapi kalau ikutkan dari segi umur aku tua dari dia
tapi disebabkan ramai yang panggil dia Kak Dayah
so aku pun panggillah dia Kak Dayah jugak..
Heheee nampak mcm aku muda sikitkan.
Aku kenal dia baberapa bulan je pun
mula-mula aku tade lah rapat sangat dengan dia
tapi lepas majlis hari raya anjuran department kami
kami jadi rapat
dan kebetulan dia pernah mintak tolong aku untuk
tolong dia repair lampu sportlight untuk final projek dia
dari situ kami jadi rapat
tapi aku tak berkesempatan pun nak tolong repairkan lampu tu
sebab time tu sibuk dengan traning bola jaring dan kelas
tapi apapun alhamdulillah
kak dayan and the geng berjaya settlekan final projek tu.
hurmmm tengah hari tadi kak dayah dah gerak balik kedah
malam tadi kali terakhir aku lepak dengan kak dayah
sampai pukul 1 pagi kowt kami lepak..
hehee sambil tu, aku tolong kak dayah packing barang
sayu hati tengok kak dayah kemas barang
rasa macam nak nangis pun ada 
tapi itulah adat pertemuan pasti ada perpisahan
apapun aku harap persahabatan kami berpanjangan
semoga kak dayah berjaya tempuhi alam pekerjaaan
nanti kerja elok-elok ye kak dayah
hehee ada masa nanti contact orang taw.
thanks sebab layan kerenah orang kat sini
semoga kak dayah tabah dan happy dalam dunia pekerjaan.
Muahhh cikit.

Pegi Pasar Malam Taman Chempaka, Nilai Negeri Sembilan dengan Kak Dayah (tudung oren) dan
Kak Wawa (tudung purple). Happy giler kowt time ni. Penat kaki melangkah, rambang mata tengok bundle depan mata.
23102015


Bakso Pasar Malam Taman Chempaka, Nilai Negeri Sembilan. Setiap kali pergi pasar malam ni, memang wajib akan
pekena bakso ni. Sedap! Kepedasan yang terlampau. Huhuuu makan bakso dengan Kak Dayah. 23102015

Charkuewtiow Specil yang kesedapan. Ni makanan yang kami pekena waktu lepak malam tadi.
Heheee memang makan tanpa kata-kata. 24102015
Sempat selpih dalam Bus Airport Liner. Time ni dalam perjalanan balik ke hostel dari Pasar malam Taman Chempaka.
Sedih bila diingatkan Kak Dayah dah habis study. Hehee sementara ada kesempatan, kami selpih banyak-banyak.
Peduli apa orang disekeliling sebab nanti Kak Dayah dah balik Kedah, tak dapat nak selpih dah. 23102015




4 ulasan